Klachtenprocedure
Bent u om één of andere reden ontevreden, laat het ons weten! We kunnen dan proberen het zo goed mogelijk op te lossen.
Uw opmerking of klacht
U kunt uw opmerkingen of klachten mondeling of schriftelijk richten aan:
HLS Pensioen Consultancy (KvK 51385058)
T.a.v. Wim Schreuder
Telefoon: 0342-763401
E-Mail: wim@hls-pensioen.nl
Postbus 1196
3840 BD HARDERWIJK
U ontvangt in ieder geval binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging, waarin ook wordt uitgelegd wat de verdere procedure is.
Onafhankelijk Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Gelukkig zijn we in staat de meeste klachten of opmerkingen naar volle tevredenheid op te lossen. Maar er kunnen situaties zijn waar we er niet uitkomen. Blijft uw klacht bestaan dan is er het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, in het kort Kifid. Dit instituut is een erkende en onafhankelijke instelling. Hier kunt u uw klacht laten toetsen. De termijn waarbinnen u uw klacht bij dit klachteninstituut kunt indienen is drie maanden nadat wij onze beslissing schriftelijk aan u kenbaar hebben gemaakt. Uiteraard staat het u ook vrij uw klacht aan de Burgerlijke rechter voor te leggen.
Informatie over Klachteninstituuut Financiële Dienstverlening (Kifid) : www.kifid.nl
Het aansluitnummer, waaronder ons kantoor bij Kifid bekend is : 300.014365
Ons AFM-vergunningnummer : 12039796
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel. 070 – 3338999 | E-mail : consumenten@kifid.nl
Meer weten over onze dienstverlening?
Bel ons op 0342-763401 of maak gebruik van ons contactformulier
De leestafel
Interessante onderwerpen om eens doorheen te gaan.
Verdeling van pensioen bij scheiding
Een weetje, want nauwelijks vindbaar op het internet: het Ministerie van Veiligheid en Justitie...